Britney is a great mom

Discussion in 'Off-Topic Forum' started by CDsDontBurn, Jul 30, 2008.

  1. Calliers

    Calliers Administrator/Editor Staff Member

    Joined:
    Oct 12, 2004
    Messages:
    59,809
    Likes Received:
    4,577
    Trophy Points:
    139
    Well actually the smell of cigarettes doesen't really bother me, and I especially enjoy the smell of gasoline (I'm pretty sure a lot of people do) but just knowing that the cigarette smoke is damaging my lungs and might possibly add to problems in my health in future, I don't appreciate anyone smoking in the vicinity when I'm around or in close proximity to me, know I sounded a little harsh lol, but don't worry, if you're a smoker I won't beat you up/start some beef with you just because you are smoking, I'd rather move away or do what I have to as quick as I can and move away, if you're going to be working with me for quite a while, I will kindly ask you to put out your cigarette in a in a humane, orderly fashion so as not to piss you or me off as a result or so as not to offend. ;)
     
  2. OmegaRED

    OmegaRED Relapsed Gamer

    Joined:
    Oct 18, 2002
    Messages:
    5,704
    Likes Received:
    186
    Trophy Points:
    73
    I still want someone to explain to me how Britney Spears has millions of dollars (probably hundreds of millions) yet she has the body and fashion sense of a trailer trash welfare case. Why is this? Aren't rich and famous people supposed to have people to keep them looking good...
     
  3. CDsDontBurn

    CDsDontBurn AMD & Petrol Heads Mod

    Joined:
    May 24, 2003
    Messages:
    25,596
    Likes Received:
    476
    Trophy Points:
    123
    that's a good question...maybe it's just in her genes? :lol:

    or perhaps, since it was taken by the paparazi (sp?), they caught her in bad form. it's a stolen picture afterall.
     
  4. Judas

    Judas Obvious Closet Brony Pony

    Joined:
    May 13, 2002
    Messages:
    39,631
    Likes Received:
    1,492
    Trophy Points:
    138
    because the rich and famous do what ever the hell they want... reguardless of people making them look good or not..

    specially in the case that they've been prepped by idiot stylist that make them look horrible.

    shit we've got Models that look like skin and bone, yet they are saposed to be the pinicle of beauty..... *i thrupped a bit*
     
  5. Son_of_Thunder

    Son_of_Thunder New Member

    Joined:
    Jun 7, 2004
    Messages:
    1,441
    Likes Received:
    8
    Trophy Points:
    0
    Britney has very little money, and until at least Dec 31st her dad is in complete control of it. She can't make any legal or financial decisions til then without him signing off on it.
     
  6. CDsDontBurn

    CDsDontBurn AMD & Petrol Heads Mod

    Joined:
    May 24, 2003
    Messages:
    25,596
    Likes Received:
    476
    Trophy Points:
    123
    really now? i didn't know that, lol. guess it's cuz i don't care what happens to celebrities :)
     
  7. Dawnrazor

    Dawnrazor New Member

    Joined:
    Feb 17, 2003
    Messages:
    100
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    You can't buy taste.
     
  8. GutterPunk

    GutterPunk I = Greatest Dood

    Joined:
    Nov 19, 2003
    Messages:
    5,950
    Likes Received:
    28
    Trophy Points:
    58
    sorry but just playing w/ them is about the same as all the kids going to the grocery store getting candy cigarrettes so they can smoke just like mom and pop. blegh
     
  9. Mousey

    Mousey HH's Official Rodent

    Joined:
    Jan 13, 2007
    Messages:
    7,902
    Likes Received:
    510
    Trophy Points:
    138
    Haha agreed, excessive use of vulgar language on the net makes you look like a complete tard anyway :rofl: (Says me but heh w/e :rofl:)
    I do tend to swear a lot at work for instance when i pick up a pan or a tray and i haven't been told it's absolutely red hot... then i let loose
     
  10. Calliers

    Calliers Administrator/Editor Staff Member

    Joined:
    Oct 12, 2004
    Messages:
    59,809
    Likes Received:
    4,577
    Trophy Points:
    139
    Oh yeah, btw, got asthma, that's the main reason I can't have too much cig smoke around me.
     

Share This Page

visited